En el marc de les activitats per commemorar el 30è aniversari de l’Associació Turisme Rural Girona – Costa Brava – Pirineu, s’ha organitzat el cicle ‘Parlem de cases rurals en sis webinars’, en el qual es tractaran els principals temes de la gestió diària de les cases rurals i del món del turisme rural amb experts de primer nivell.
Entre les temàtiques que s’hi tractaran hi trobem com comercialitzar millor la casa rural i els productes derivats; la casa rural com empresa familiar; com actualitzar i protegir a nivell tecnològic els establiments (transformació digital i ciberseguretat); com fer el negoci més sostenible; i quin serà el futur de l’associacionisme.
Totes les sessions tindran dues hores de durada (de 10 a 12 h), es duran a terme un cop al mes i es podran seguir, prèvia inscripció, a través de la plataforma zoom.
15 de novembre de 2022 | Present i futur de l’Associacionisme Turístic – La importància d’estar associat. Casos d’èxit.
"La vinculació entre l’associacionisme i les organitzacions empresarials".
A càrrec d’Ernest Plana, president de FOEG
"Associació público-privada, un model de col·laboració pel desenvolupament d'un turisme sostenible comarcal"
A càrrec de Turina Serra, gerent de Turisme Garrotxa
“Avantatges de formar part d’una associació turística d’allotjament”
A càrrec de Paul Noel, director d’Expansió d’Europa del Sur de LOGIS.